Sextondeseptembertvåtusenelva.

Dagen börja med att jag blev väckt vid 7 (!) av en jävla maskin utanför lägenheten!
Trodde jag skulle dö!
Fast den va blå, så jag dog inte (A)
Aja, sen vid halv tolv kom familjen o hämta mej o David.
Då åkte vi till Rinkaby på begravning...
Efter det åkte vi t en 'kusin' o åt där!
Sen gick jag o David ut o lekte med alla vovvar som va där.
Så söta!
Hehe, o sedan blev det att åka hem o fixa sen handla.
Och nu är jag hos Oskar med Tova, David o Christian!
Kvällen (tills nu) har varit super!
Och imorgon åker jag och träffar Elin, Emma, Nisse o Anton!
Ha det!








Nej, jag gillar inte pussar i ansiktet o på munnen av hundar....



Hoppas du njööööööt av min lilla bildbomb!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mulle

haha alla hundar fick vara med :) vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback