Ojdå, har missat några dagar..

Dag 04 – En bild från i somras



Dag 05 – Mitt hår
Kort, slitet och ljusbrunt med lite rödaktig ton i underhåret!



Dag 06 – En partybild på dig
Har inte direkt någon partybild



Dag 07 – En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
på jävligt länge..



Dag 08 – En bild på mig själv tagen av någon annan



Dag 09 – Min senaste kyss



Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag



Dag 11 – En vana som jag önskar att jag inte hade



Dag 12 – Fem webbsidor som jag ofta är inne på

Facebook.se
elinkanervisto.blogg.se
blogg.se
dreamseed.se
matklubben.se

Dag 13 – Mitt stjärntecken och hur bra det passar mig

Mitt stjärntecken är Fiskarnas. Jag tycker det passar helt okej!
Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur o så, men det passar!
Stolt fisk!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Din syrra

Hm... Min garderob måste va populär eftersom du tar kort på den hela tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback