TRÖTT.

Igår va jag på marieberg med mamma o syster!
Fick en heldel tycker jag:
* Rosa BH från H&M
* Jeans från Cubus
* Svart lång ärmad från H&M
* Vit tre-kvarts-ärmad från H&M
* Puder från H&M
* Hårnålar från Kappahl
* Vinröd BH från Kappahl ( som ska bytas )
* Plast väska från Lågpris magasinet
* Toffsar från Lågpris magasinet
* Skor från Sko punkten

Känner mej lite bortskämd just nu, aja, senare på kväll drog jag o Tova mot stan.
Träffa lite folk hon kände sen drog vi hem..
O så sov vi i stugan! Mysigt!
Blev ju bättre förut när Tova ringer o säger att mamma sagt till hennes mamma att vi förmodligen sov hos henne eftersom mamma inte hitta mej. HAHA, o hennes mamma visste ju att vi inte va hos dem så hon trodde ju inte på Tova när hon sa att vi sovit hos mej! HAHAHA, dog.

Men nu ska jag plugga o städa, sedan blire att dra sej mot vintrosa till Philippe!

Ha det!

saknar dej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback