Kärleken är som en blomma. När den lever blommar den som vackrast, men tillslut dör den.

jag har insett att min senaste kyss.. är från han jag älskar.
jag saknar.. styrka
jag skrattar.. när jag känner för det
jag tycker om.. kärlek
jag avskyr när folk.. blir någon annan
mina närmaste vänner är.. det finaste jag vet
min första vän hette.. axel
min första kärlek hette.. richard
kärlek är.. varm
när jag är arg... pratar jag inte
när jag lagar mat.. lever jag

jag är rädd för.. att förlora någon
jag önskar.. han var här
den värsta känslan är.. det värsta

den bästa känslan är.. underbar
jag vill.. vara blond
det finaste som finns.. älskar jag
i sommar.. ska jag leva

sist jag grät var.. när vi bråka
innan jag somnar.. tänker jag på dej
jag vill verkligen.. få en underbar framtid

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback