It´s Britney, bitch!

Ä-L-S-K-A KONSERTEN!
SÅ GRYYYMT BRA!
Går inte att beskriva!

Kom hem vid ett igår, konserten slutade tidigare än vad vi trodde.
Det va synd :(.
Men men, jag köpte en tröja o en plansch, men har inga kort på det för tillfället!
Så idag är jag ledig från skolan.
Jag har egentligen bara filmer från konserten.
O jag vet inte hur man laddar upp dem på bloggen så jag har tyvärr inget annat än text att bjuda på idag!
Oj, när vi kom fram till stockholm så hade vi pratat om att idolerna skulle vara med på konserten o att det typ sög.
Vi gick o åt på mc o då så sitter ju dem där!
Dem som satt i bordet bredvid va klara, så jag tvinga henne att sätta sig där!
HAHAH, så fail egentligen, men det va lite kul!
O alla såg annorlunda ut än vad dem gör på tv/bild.
Linni va ju jäätte fin! höhöh
Aja, men nu ska jag äta upp min gröt (för folket i huset kan inte köpa frukost..) och plugga!

Ha det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback