I väntan på att vi ska åka..

12 sanningar om dig själv

1. Jag hatar spindlar
2. Jag vill hem
3. Jag älskar fisk
4. Jag är cola beroende
5. Jag älskar min pojkvän
6. Jag älskar kläder
7. Jag tror på magi&mirakel
8. Mina vänner är speciella
9. Jag ska söka till John Bauer
10. Jag kan inte sova borta utan mina kuddar
11. Jag försöker vara mig själv
12. Jag tillbringar mycket tid framför datorn

Kanske va några nya saker någon kanske inte visste om mej? ;)
Men tror de flesta redan vet det som står, men det här är bara tidsfördriv!

SEXUALITET
Har du varit förtjust i en person av samma kön? Ja
Har du varit förtjust i en lärare?  Ja
Har du blivit kysst i regnet? Ja
Har du kramat en helt främmande person?  Ja
Har du kysst en helt främmande person? Ja

KÄNSLOLIV
Har du gråtit för att du är kär i nån som du inte kunnat få? Ja
Är du kär nu? Ja
Har du sårat nån så att den börjat gråta? Ja
Har nån sårat dejj så att du börjat gråta? Ja

Har du haft ett förhållande som varade i över ett år? Ja

Har du haft ett förhållande som varade i över 2 år?  Nej


ÄRLIGHET
Har du gjort nåt som du lovat nån annan att inte göra? Ja
Har du gjort nåt som du lovat dejj själv att inte göra? Ja
Har du smugit ut utan lov? Ja
Har du ljugit om var du är för dina föräldrar?  Nej
Har du nån hemlighet som ingen vet? Ja
Har du fuskat i ett spel? Ja
Har du struntat i ett prov? Nej


DÅLIGA TIDER
Har du druckit alkohol? Ja
Kan du svälja piller? Ja
Har du blivit diagnoserad med depression? Nej
Tar du mediciner mot depression? Nej
Har du anorexi och/eller bulimi? Nej
Har du sovit en hel dag utan att ha behövt det? Ja
Har du vaknat gråtande? Ja
Har du somnat gråtande? Ja

UTSEENDE
Hur lång är du? 1.61


Tyckeru att du är ful? När jag är blond,

Blir du lätt brun? Nja
Skulle du vilja att ditt hår var av en annan färg? Ja
Har du vänner som aldrig har sett din naturliga hårfärg? Ja
Har du en tatuering? Nej
Är du osäker över ditt utseende? lite
Har du haft/har tandställning? Ja
Har du glasögon/linser? Nej
Skulle du gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Vet inte
Har en helt okänd person sagt att du är snygg? Ja
Har du mer än 2 persingar? Ja
Har du piercingar på andra ställen än i öronen? Nej
Har du fräknar? Nej

FAMILJ
Har du svurit åt dina föräldrar? Ja
Har du rymt hemifrån? Ja
Har du blivit utslängd hemifrån? Nästan
Är dina biologiska föräldrar är ihop? Ja
Har du ett syskon som är under ett år gammal? Nej
Vill du ha barn nån dag? Ja
Har du barn? Nej
Har du mist ett barn? Nej

SKOLA/JOBB
Studerar du? Ja
Jobbaru? Nej
Har du somnat i skolan/jobbet?  Nästan
Har du missat mer än en vecka av skolan? Vet inte
Har du stulit någonting från din skola/arbetsplats? Ja
Har du fått sparken? Nej

SKAMLIGHETER
Börjar du fortfarande gråta av Disney filmer? Ja
Har du fört konstiga grisljud när du skrattat? Nej
Har du gråtit av skratt? Ja
Har du limmat fast din hand i något? Nej
Har du skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan? Nej
Har dina byxor har gått sönder på en offentlig plats? Ja

Anorexia
Känner du dig svag? Nej
Hatar du din kropp? Nej
Har du svält dig själv? Nej
Har du dåligt självförtoende? Lite
Använder du laxeringsmedel? Nej
Tyckeru  att du behöver vara smalare? Ja
Säger folk att alltid att du är smal, men du håller inte med? Ja
Skadar du dig själv? Nej
Har folk sagt att du är för smal? Nej
Fryser du väldigt lätt? Ibland

ADHD
(attention deficit/hyperactivity disorder)
Är du ofta/mestadels hyperaktiv? Nja

Har du koncentrations svårigheter? Nej
Kan du inte sammarbeta med andra männsikor? Jo
Sitter du nästan aldrig still? Jo
Pratar du hela tiden?  Nej


Behäver du uppmärksamhet? Nej

Bipolar Disorder
Kan du vara vild ibland? Ja

Är du lättirriterad? Ja
Soveru nästan inte? Jo
Har du bra självförtroende? Sådär
Har du missbrukat alkohol, droger eller sex? HAHAH, nej
Har du tänkt på / försökt ta livet av dig? Ja, men inte försökt
Har du humörsvängningar? Jag är tjej?

Bulimia Nervosa
Har du spytt upp allting som du har ätit? Nej

Har du spytt trots att du inte mått illa? Ja
Har du ingen kontroll över hur mycket du äter? Jo
Använder du laxeringsmedel? Nej
Äter du snabbt? Ibland
Har du tränat så mycket tills du svimmat? Nej
Säger du alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det? Ja

Conduct Disorder
Är du en mobbare? Nej

Hotaru andra människor? Nej
Hamnaru ofta i slagsmål? Nej
Har du använt vapen som kan orsaka andra skador tex. kniv Etc? Nja
Har du varit elak mot djur? Nej!
Har du våldtagit/antastat någon?  Nej
Har du förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning? Nej
Ljugeru ibland? Ja
Stannaru ute hela natten? Hänt
Haru rymt hemifrån? ja

Depression
Är du alltid/ofta ledsen? Nej

Gråter du ofta? Nej
Bryr du dig inte längre om saker du förut brukade älska? Jo
Är du ofta bara hemma eller inne på ditt rum? Rummet
Kan du vara väldigt osocial? Kan
Har du dåligt självförtroende? Sådär
Är allt dåligt som händer  alltid ditt fel? Nej

OCD
[tvångstankar]
Har du störande tankar eller tankar du hatar? Ja

Måste du göra särskillda saker tills det känns rätt? Ibland
Måste du ha saker i en särskilld ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker? Nej
Har du skadat dig själv? Ja
Är du rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier  ahd? Lite
Måste du kontrollera saker flera gånger?? nej

Schizophrenia
hallucinerar du oftà?

Kan du bli förvirrad över vad som är fantasi och vad som är verklighet? ibland
Tycker du att folk alltid stirrar eller pratar om dig? Lite
Tar du inte hand om din hygien så som du skulle kunna? Jo
Är du blyg? Ja





Nu drar jag mot staden o shoppar!
ha det!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elinkanervisto

har dina byxor gått sönder på en offentlig plats? - ja



HAHAHAHHAHAHAHhHAHAHAHAHAHAHAH FAYFAN VAD KUL DET VAR AHHAHAH !!

SAKNAR DEJ ÄLSKII<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback