Sick.

Så, min morgon började p-e-r-f-e-c-t-!
Sov till halv 8, eller lite mer :$, gick upp, satte mej vid datorn, åt, o fixa mig!
Testade lite olika ''frisyrer'' som jag tänkt ha idag, jag är klar och ser att det är en halv timme kvar tills bussen ska gå.
Fem min kvar innan jag ska börja cykla till bussen packar jag ner allt viktigt jag skulle ha med mig.
Inser att det tog lite mer tid än väntat.
Jag cyklar som en galning till bussen, huvud mage och ben värker som fan.
Jag ser en buss åka förbi min hållplats.
HELVETE.
Jag smsar mamma o philippe som jag skulle åka buss med att jag missat den.
Står där i kanske 5 min o aaaandas.
Ser min buss komma.
Nu är min dag förstörd.
Aja, men tror det va rätt bra ändå, har inte mått så bra på sistone och jag vägrat vara hemma.
Men nu är jag typ tvingad.
Hoppas alla får en bättre dag än mig!

PUSS.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback