I´m not a robot, I´m just me.

Min morgon har varit okej, idag missa jag inte bussen!
Jippi!
På bussen åkte jag med Hanna, Micke och Philippe.
Skönt att ha sällskap!
Och sen undrar jag varför man inte kan laga sättet när man
vet att det är paj? Dåligt tycker jag.
Sen gick jag med Philippe och Micke lite.
Philippe drog så Micke höll mej sällskap tills min praoplats
lät mej komma in.
Mysigt med en liten pratstund, tack för att du finns <3
Aja, o sen när jag fixat lite med det vanliga sa jag till min
handledare att jag mår lite upp o ner, o att jag kanske skulle
behöva åka hem senare om det skulle behövas.
Men det fick jag inte, utan jag skulle åka precis då!
Så hon sa åt mej att åka hem och vila både idag och imorgon!
Är inte tillbaka fören på måndag igen då..
Tråkigt.
Men men, nu sitter jag hemma hos David och har en lägenhet för
mej själv! HIHIHIH
Fast finns inte mycket att göra..
Älskar att skriva och prata om mina dagar känner jag..
Åt med David i skolan förut och jag kunde inte äta för att jag babla.
Han fick lite underhållning ialla fall.
Så nu fick ni en bok om min halvdag!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback