För uppdateringens skull!

En del frågar hur jag kan tycka att mörk choklad kan vara godare än ljus?
Kanske för att mörk choklad minskar hjärt-&kärlsjukdomar? ;)
Hahah, nej, men jag tycker bara om det mer o som sagt, så är det bra för hjärtat :)

+ Man använder mörk choklad oftare i bakning!
Jag älskar att baka o använder gärna mörk choklad i det!





Missförstå inte o börja äta massa mörk choklad istället för ljus, ljus choklad är också bra för hjärtat, men i mörk choklad är det mer kakao, så det är det som är skillnaden :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonymuuus Emma ;)

haha den har jag tänkt att ladda ner sen, ville inte ladda ner båda på en gång, det kanske skulle ta för mcyket minne då (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback