12 sanningar du kanske inte visste?

1. Jag skämms över min 'riktiga' frisyr, alltså, den jag får när jag har duschat o låter det va.
2. Lösnaglar är skit, men jag använder det ändå!
3. Jag tycker inte om choklad.
4. Jag älskar mat!
5. Jag tycker om att ta kort, men orkar inte lägga upp det på bloggen.
6. Gör man mej skit förbanad kan det sluta med att jag slår till den.
7. Jag älskar att skriva romaner.
8. Jag tycker om tecknade filmer.
9. Min mormor är älskad!
10. Jag klarar inte av för ''tjejiga'' saker, som tex spa-kväll
11. Jag läser ut böcker på ca 200-300 sidor på någon timma om boken är bra.
12. Jag lyssnar på all musik, Från Barnmusik till Rock musik.. ALLT!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback