uuussch..

11~05~06


'sista dagen' - något jag saknar
jag orkar inte forts med ''30 dagar''
så det här får bli den sista.

saknar när jag gick på min gamla skola, inga problem med varken familj, pojkvän eller vänner. nu är allt en ända röra o jag vet inte vad jag vill längre.


jaha, senast jag skrev va en vecka sen ungefär.. aja, veckan har väl varit okej, inte hänt så mycket. men igår var jag med älskii, vi va på stan o lite så, för bäst <3 helgen kommer spenderas hemma vad jag vet. men nu ska jag plugga lite, so prov på tisdag, måste kunna städer o länder osv, suuck! aja, hörs!

kissandhugs<3



nääääääääääääjdåå!! jag tar inte bilder från elin, näääjdå ;) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elinkanerviistoooo

hihiih men vi kan genomföra idéen snart då?:$ jag vill träffa han juee:$

OCH I LOVE U :* <3<3<3<3<3



btw, det e lugnt o sno mina bilder bebu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback