miss u.

11~05~20

Jag känner igen känslan, och jag gillar den inte.

Idag har det inte hänt mkt, jag överlevde iaf. Philippe glömde kniven hemma (a). Hihi, aja, har följt efter Philippe heela dagen vafan. Så efter skolan åkte jag upp på stan med han o Hanna, o då följde dem med o fixa busskort t mej så jag kunde komma hem, sen fick jag som jag ville, ovanligt va? haha, sen gick jag o köpte ''food to go'' från saigon o åkte hem. Riktigt gott vare. O nu har jag städat heela jävla rummet igen o nu är det fiint, enligt mej. Det ligger inte saker överallt iaf. Så just nu sitter jag o äter blä mat o snart ska jag ner o beställa kläder från bla. ellos.se. Då beställer man efter längtade chinos, nej inte efter. Sen en klänning o skor t skolavsl. Ha det!

kissandhugs<3


She's nothing like a girl you've ever seen before
Nothing you can compare to your neighborhood hoe
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful
The way that booty movin I can't take no more
Had to stop what I'm doin so I can pull up close
I'm tryna find the words to describe this girl without being disrespectful

neejdåå, låten påminner inte om saknade älskii <3
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: DIN BÄSTAVÄN

hihih aww älskii söt du är som tycker låten påminner om mej(a)

saknar dej oxå, du ska få en meeeeeeeega kram när jag är hemma sen så får vi va nåndag!

+ I HELGEN SKA VI PÅ YEAH, DET VET DU VA? :*****

loveuuuuuu!! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback