Magiska sekunder.

11~05~19

This is the world we live in 
and these are the hands we givin 
use them and let's start tryin' 
to make it a place worth livin' in

jaha, idag har det inte hänt så mycket. fick vg- på so provet så är vääldigt nöjd! blir bättre sen när jag är klar med uppgiften vi fått också. efter skolan åkte jag o syrran till mormor. då fick vi vår äälskade köttgryta o sen våra sena ''påskägg''. hihi, o nu sitter jag hemma o är barnvakt. suuck. sen måste jag städa också, mer suuck. aja, nu ska jag göra något vettigt! ha det!

kissandhugs<3

här kommer lite bilder från klassens dag.



















Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback