like a teenage dream.

11~05~15

But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong


uusch, gillar inte mina föräldrar. jätte löjligt att jag sitter och nästan gråter för att det känns som att alla utom just jag får moped. o jag skulle fått en men sen blev det inte så för mamma o pappa har fått för sig att jag sagt att jag inte ville ha någon när jag bett om en sen förra året. o nu får jag ingen. suck.

igår åkte jag t david o sov där tills idag, och idag har jag träffat min saknade bror, o nu sitter jag vid 2 datorer o tror att jag ska börja gråta. vet att det säkert är löjligt. men jag tror att det är så när man verkligen vill ha något så mycket. aja, det är som det är.

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback