Kram.

11~05~22

Jag tror faktiskt att man ska ta det man vill ha
Och nu är det du som har det som jag vill ha
Så I natt så ska jag stjäla det
Att du kommer sakna det, det tror jag inte på

Det blev inge fiske eller ridande med Carro igår. Istället blev det en kort ridtur själv o sen en ''gå snabbt'' promenad med vovven. Träningsvärk som fan i rumpan. Inte skönt. Nu repetera jag visst lite från inlägget igår.  Aja, idag vakna jag runt halv 10, sen hopp in i duschen, om någon timme drar jag till vintrosa o träffar Philippe. Ingen aning om vad vi ska göra, något ointressant iaf x). Hahah, kommer bli kul iaf :). Ha det!

kissandhugs<3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback