happy.

11~05~31

trodde jag skulle dö när jag fick höra orden.

dagen har väl varit helt okej. vid lunch fick vi typ en kvarts längre rast för att våran lärare lät oss gå tidigare! sköönt. o när man kom ut så kände man bara hur det vackra väder slog emot en! vafan, typ 30 grader i solen o solen bara skiiner! så skööönt!! o sen hade jag musik prov som gick bra, o no prov innan som gick åt hell. aja, vettefan när jag ska göra det igen, tror att jag ska göra det imorron, MÅSTE PLUGGA! ojdå, det kommer ta tiiid :$ hahah, men sen när jag kom hem åt jag sen kom mamma hem o då när vi skulle hämta hästarna för hovslagarn skulle komma, så kom han en halvtimme för tidigt o säger, vi skiter nog i det här idag. Jag o mamma bah: vafan äre du säger?! Han: Ja, men vafan, ser du inte åskmolnen eller?! Mamma: Klart jag gör! Är du klen eller?! o jag börja asgarva :$hahahha, men det blev iaf inget, men han stanna i typ 40 min o bara snacka, o då kunde ju han fixat hästarna ;) hahah, men istället åkte jag runt på min fina, lilla rööööda fyrhjuling! så skönt! hahahha, men nu ska jag nog plugga! ha det!


Grattis till underbara älskii som bli byxmyndig idag!
Älskar dej så otroligt mycket gumman, du förstår inte hur mycket du betyder för mej!





Kommer alltid vara vi, det är vad jag hoppas, tror o vill, jag älskar dej över allt annat!





nej, vadå bildbomb? (;






Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

AWI SÖTNOS, JAG ÄLSKAR DEJ SÅ OTROLIG MYCKET.. ÄVEN OM VI BRÅKAR IBLAND...

du är en av dom bästa som finns, hoppas jag aldrig förlorar dej.

anyway, tack älskii du rockar! <3<3<3<3<3<3

Postat av: Anonym

AWI SÖTNOS, JAG ÄLSKAR DEJ SÅ OTROLIG MYCKET.. ÄVEN OM VI BRÅKAR IBLAND...

du är en av dom bästa som finns, hoppas jag aldrig förlorar dej.

anyway, tack älskii du rockar! <3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback