Dag 8

11~03~04

Ett ögonblick..

Jag har nog inte så många ''sånna'' ögonblick..  
Men jag har ett speciellt som även är känsligt för mej, så jag vill tyvärr inte nämna det.
O jag kommer inte på något tyvärr :/


HEJ (a) Älskar MIN CAJJSA!!<3<3<3

så skrev david när han logga in åt mej :') <3
lite gullig :)

Dagen har väl varit bra, inte hänt så mycket. hade noprovet som jag hoppas gick bra. men hon tyckte vi kunde testa ''något nytt'' som sög. så hoppas det inte blir så igen. efter skolan drog jag o david t ica sen hämta mamma oss där o så åkte vi hem t mej. sen efter 17 kom farmor, farfar, erika o stefan hit :) tack för ''dem fina presenterna'' (a) mohaha, känner mej mäktig just nu (a) tagga morgondagen!! då drar man t bästavännerna o ska på stan o äta o ''fira'' mej :d så gulliga ungar! sen drar vi som sagt hit o hare BÄST! det kommer bli G U L D! sen vet jag inte vad mer som kommer hända! :D

kissandhugs<3

Min katt har hittat ett ''gömställe'' i vårat tak som går ut till utbygget :S

gulliga ungar lär sej dansa, sååååå stolt! :'') <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback