dag 11

11~03~20

En bild och text om ett ställa jag vart på

jaa.. jag har många bilder o texter, men tyvärr inga på varken min eller syrrans dator. mammas o pappas som har lagt av har alla mina bilder. aja, men bilden som är med på detta inlägg är jag o alla mina kompisar som är grymt saknade för den delen. gamla skolan i 6an tror jag. saknar den tiden så mycket! allt va så bra då! :( aja, har ju dem bästa kvar <3

jag har inte så mycket o skriva egentligen. helgen har varit okej, har städat hela rummet. man ser fan golvet nu! heeeeeelt otroligt! hahaha, men det är fint nu iaf ;) och nu väntar jag väl på david som aldrig kommer. ?"#?%)"#%@)#%&@....  hihih, aja, men vi hörs väl :)

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback