Dag 10

11~03~17

Mina syskon

vettefan vad jag ska skriva om dem. jag har tre syskon, två syrror o en brorsa. mina systrar heter emma, 14, o nellie, 2, min bror är min halvbror danny, 24. har liksom inget att säga :s mina systrar är duktiga att gå på nerver, min bror känner jag inte på ''det'' sättet som man brukar känna sina syskon. ingen aning om vad jag ska skriva, är inte på sådant humör.

länge sen man skrev här.. har inte haft så stor lust att sitta vid syrrans dator egentligen, hennes skrivbord är trögt o allt. aja, det har väl varit bra o så sen sist jag skrev, har inte hänt så mycket. men va med älskii i måndags, bäst! testa lite skinjackor o lite så ;) hihi, älskar dej <3 o i helgen händer det itne mycket, på söndag tror jag att jag ska firas med min kusin av morbror o lite så. har inte så mycket mer att skriva tyvärr.

kissandhugs<3

Why can't you see your words are hurting?






KÄRLEK!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback