underbart.

11~06~07

I am who I am.
I am myself.


Helgen har spenderats med underbara elin. Finns inga ord, det har varit bäst! Vi har träffat massa folk. Sen vet gud resten ;). Hahah, helgen va guldvärd, jag älskar dej!

O va kul det är att kolla massa bloggar o facebook o lite så, det står överallt hur alla tycker om det underbara vädret! Hahah, själv tycker jag om åskan o blixtrandet, det är så mysigt, man kan sitta inne o bara mysa! Så om en stund går jag o david ut till mitt lilla hus o kollar på film innan det blir sängen.

Idag fyller min jobbigaste, störigaste o mest irriterande lilla syster! Gulligt värre, fjortis tiden är inne! HAHAH.. Har inget speciellt att skriva som alla andra har..

Jag vet att du älskar mej, Jag hatar dej med!! <3

jävla unge som tar mina kläder...



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback