tolftejunitjugohundratio.

11~06~13

I look like an angel, but you don´t know what behind the halo.

Gårdagen spenderades med David! Fyfan, ett år, känns inte som det! Nä, usch. Hahah, vi hade några planer först, piknick, bio, restaurange eller något sådant. Men det sluta med to go från saigon och alnägnsbadet. Riktigt mysigt ändå! Sen cykla vi runt lite o hade det great! Sen vid nio kanske träffa vi Daniel, då gick vi till skolan o spela lite basket och snacka. Sen gick vi hem o kollade på Im number 4, en riktigt bra film! O då va klockan runt 1 på natten, då bestämde vi oss för en promenad! Medan jag o David va ute o vänta på att Daniel skulle byta om, hände det en sak, o det sluta med att jag som va astrött låg o gjorde liten kullebyta o asgarva! HAHAH, mitt liv asså :$. Men sen började vi gå mot varberga, sen slutade det med att vi gick till Elin o höll henne uppe! Jag är sååååååååå snäll! :*. O vi kom hem någon gång vid 4 o då äter jag o David lite sen gick vi o la oss. Så guldvärd dag!

Lite bilder från dagen, jag har massa fler, men dem hamna på Davids dator för att minnet tog slut!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback