rubrik.

11~06~04

I like you, I don´t love you.
I want you, I don´t need you.

helgen har spenderats med älskling, känns bra tycker jag. har inte gjort så mycket mer än att legat i solen! herregud va brun man kan bli efter 10 min i solen! usch, kan ju inte vara bra (; . hahah, o nu är det bara några dagar kvar sen har man sommarlov! skönt! o det känns som att hela veckan är full! på tisdag fyller syrran, dan därpå min kusin, sen min kompis o på söndag är jag o david ett helt år! tiden går fort! så på tisdag ska vi ''fira'' ett år för att davids familj verkar vilja det, aja, får ju smörgostårta ((: . sen firar vi kusin på onsdag, o på söndag vet jag inte vad vi egetligen planerat, bio kanske. kommer bli mys iaf!

men just nu lyssnar man på musik o gosar med min lilla gullunge! o tror jag måste dra o byta vatten åt elin också.. suck! aja, ha det!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback