Midsommar.

11~06~25

24 juni, grattis världens bästa morfar, hoppas du blir bättre, älskar dej. <3


Bästa midsommaren hittills faktiskt. Det har varit otroligt kul! Först åkte jag till davids mormor o va där ett tag o åt gott, sen gick vi till ett ställe i latorp o kolla på när familjer dansa runt midsommarstången. Fint! Sen åkte vi hem till mej o sen kom Carro. Så saknad tjej! Lite senare kom Tova hit också, före o efter maten satt allihopa med varsin dator, upptäckte att vi hade rätt många datorer hemma.. Aja, sen åkte vi till lögarn o va där mitt i natten o jag o Tova skulle bada, lyckat! Vi gjorde upp en eld o sen började det regna så vi drog hem igen! Kvällen/natten sluta med att vi låg 4 st i min säng uppe i taket som jag fick reda på att det egentligen inte borde hållt! Men som tur hände det inget, men trångt som fan va det! Väldigt lyckad dag!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback