grattis.

11~06~08

schools out.

idag va det ju bättre väder än vad det var igår. konstigt väder vi har. dagen har varit väldigt skön, slutade runt halv 11! enda vi gjorde va att städa. o imorgon slutar vi! fan va skönt! 
efter skolan drog jag o david till netonnet o köpte tangentbord o mus till hans ''nya'' dator, sen drog vi upp på stan o provade lite kläder! jag, provade lite kläder*. o det blev ett litet köp, laddar upp en bild imorgon eller så, har ingen bild på den just nu!

idag fyller den bästa i hela världen! min kusin! jag älskar dej enooormt mycket, alltid funnits, min förebild, du är bäst, så är det! JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTA KUSIN !
20 år nu vafan ;).



usch vad jag hatar spindlar, men gillar ändå bilden..



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback