everything.

11~06~17

--


har inte haft värsta lusten att blogga nu på ett tag.. o jag kommer noginte blogga så mycket den här veckan heller, men får se, kanske slänger in något.

igår spenderades dagen med älskii <3 vi är typ gulliga som går o lägger oss i hennes säng o somnar! hahah, men dagen har varit grym! på efter middagen träffa vi emma, seidi o niklas. vi bada o hade kul! fan va kallt det va :$. hahah.

om kanske 40 min drar jag mot bussen o drar till elin tredje dagen i rad, fan rekord! älskar dej så otriligt snuttan! <3

snodde bilden från älskii, har inte hunnit ladda in mina bilder från kameran än.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: thee (not) one and only buxbaum x]

Heeej Cajsa!! coolig header faaast man ser (om man har sån coolig syn som jag) färglinjerna efter retuscheringen :P Annrs rooolig blogg och jag kan få systerblogga ngn gång tycker jag x) Du har shitsnygg header och sj'älva bakgrunden(temat elr vad det kallas :P ') Det är jätte snyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback