Like a prayer ..

11~01~13

Ögon som ser allt
väntar i skuggornas djup
Svart fjäder faller
Först erkänd, älskad
Sedan förråd, bespottad
Hämnd, ljuv o kall som is


min dator är fuckad så jag kan inte blogga på den, så jag sitter vid syrrans ist.. bättre än inget :) röd o ''svart'' hårig är man nu. 7 månader med David igår. Jenny fyllde igår, grattis igen gummsan <3<3 philippe fyllde i tisdags, grattis igen till dej med :d <3 hahah, pröva på bågskytte igår, roligast jag gjort på länge. drar dit igen nästa vecka med några kompisar, kommer bli guld :d <3 hihih, resten av veckan tror jag iaf inte att det händer så mycket. david åker nog till sin pappa, o jag stannar hemma så mycket som jag vet :) blir snart av med tandställningen kom jag på nu också :$ hahah, ääääntliigen!! aja, har helt ärligt inget viktigt o säga nu :$$ hihihih

kissandhugs<3




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback