loong time ago :$

11~02~14

You are so fucking perfect
to me <3

helvete va läänge sen jag skrev något här :$ hahaha, ja.. vette fan va som hänt riktigt xd hahah, men har iaf gått på prao i en vecka nu, o nu äre sista veckan kvar :// sen försvann tandställningen idag (A) H A P P Y !  jag har vart med emma o elin för inte så länge sen, coop i lillån spenderade vi tiden i, vi är föör bra tjejor! LOVE TO ER! <3 i lördags blev jag o david 8 månader, så det firades med lite tidigt alla hjärtansdag o mat från saigon (a) god mat där ;) hahah, det kommer lite bilder o så snart, men just nu sitter man o skriver o lyssnar på P!nk :) hon är jävligt bra :$ hihih, mammas fel ;) vet inte riktigt vad jag ska skriva ;s saknar mina 2 änglar <3 taggar helgen, då ska man spendera helgen med mina gullungar <3 kommer bli guld!

nu ska jag fixa lite med syrrans blogg o lite så, o jag ska aldrig sova hos älskling igen (A) spöökar där! :O det är faktiskt sant (a) skit läskigt ;S aja, ska fixa nu.

kissandhugs<3

glad alla hjärtansdag <3















älskar er tjejer <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mulle

Vad gör ni på coop egentligen? haha och jag vill ha det där stoooora gosedjuret! det gröna! :D:D



skönt att bli av med tandställningen (: och grattis till 8 månader. Haha, ja det var väl allt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback