jaaaa, jag vill också :$

11~02~16

ja, jag vill också göra sånt där :$ men jag kommer misslyckas med varje dag xd
aja, roligt att få testa :)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - 10 saker ni kanske inte visste om mig
Dag 03 - Min favoritårstid och varför
Dag 04 - En pinsam sak jag varit med om
Dag 05 - Vad är kärlek för mig?
Dag 06 - Typ av killar jag faller för
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - Någonting jag oroar mig för
Dag 10 - Mina syskon
Dag 11 - En bild och text om ett ställa jag vart på
Dag 12 - Ett minne för livet
Dag 13 - En bild gammal bild på mig
Dag 14 - Min första kärlek
Dag 15 - Vad jag vill blir när jag blir stor
Dag 16 - En person jag vill byta liv med för en dag
Dag 17 - Min favorit film
Dag 18 - Det här får mig att gråta
Dag 20 - Det här får mig att må bra
Dag 21 - Mina rädslor/fobier
Dag 22 - Någontng jag ångrar
Dag 23 - Mina drömmar
Dag 24 - Det här saknar jag
Dag 25 - Min favorit låt
Dag 26 - En vän med ett galet skratt
Dag 27 - Någon jag ser upp till
Dag 28 - Någon som alltid stöttar dig
Dag 29 - Min familj
Dag 30 - Min sista dag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback