Dag 6

11~02~28

typ av killar jag faller för..


jaa.. jag vettefan :S dem söta snälla ärliga sakerna kanske? xd ''faller'' främst för snygga saker men landar hos såna som min ängel, snälla, ärliga, gulliga o inte den snyggaste (A) men han är ju ändå bara fööööör underbar <3

första skoldagen efter lov o praon idag.. var väl okej, men nu mår jag skit o jag har matteprov imorron, så jag hoppas väl att jag inte vaknar imorron. orkar seriöst inte plugga.. har ont i huvet som jag vet inte vad ändå sitter jag här! aja.. men ska snart lägga mej :) har inte gjort så mycket, först skolan sen drog jag t älsk o va där o myste med film o vaaaarma mackor :$ hahah, imorron vettefan vad som händer ;s

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback