Dag 5

11~02~26

vad är kärlek för mig?

en underbar känsla. man blir alldeles vaarm när man är nära dem man älskar! jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.. man kan ju liksom inte beskriva kärleken ? men i mitt hjärtas kärlek finns älskii o emma <3 o såklart pojkvännen ;$ <3 älskar er enormt! <3

davids hälsning om dagens fråga:


CAJJSA BUXBAUM!!// David(a)<3


dagen har spenderats hemma framför wii. blev ingen skidåkning, gick upp runt elva, mamma: ska ni åka skidor? då får ni sätta fart! jag: ?. asså, orkade verkligen inte ställa mej på ett par skidor en kvart efter jag klivit upp ur sängen! aja, så david är väl lite ledsen på mej nu, men han klarar sej ;$ haha, har inte mycket o säga idag :)

kissandhugs<3

4 dagar kvar till 15 år! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback