Dag 4

11~02~25

En pinsam sak jag minns..

hahah, det finns många pinsamheter :$
hahah, men inget jag kommer på bara sådär eller något jag liksom vill nämna så.
men det va en sak som jag tyckte va pinsam, men det va egentligen inget farligt direkt xd
jag, elin o emma va på coop, o emma står vid kassan o betalar grejerna vi köpt.
jag o elin tar vagnen o springer som galningar mot en av ingångarna.
då sitter det några killar där!
elin o jag får panik, hon springer iväg utan mej o jag är kvar o försöker vända vagnen så jag också kunde springa till emma.
SÅ pinsamt egentligen! :$ hahahha, men det va så kul!!


bra uppdatering känner jag ;s hahaha, men praon är slut, o det va bäst! nu äre sportlov, men det är slut det med snart. fredag redan vafan! veckan har vart bäst! i lördags var jag med elin o emma, vi hade ju inte lite roligt! :$ bagutte o smör ;) mawhah, efter vi gjort lite skojs sov vi hos elin, är ju snäll som tvingar alla till sängs :$ men är man inte van att va uppe till 7 på morgonen så är man inte ;) hahah, men det va bäst! sen på söndagen va jag med elin på hennes träning. sen lagade vi, oj, JAG, tacos medan elin duscha o så, det blev skiiit gott (A) äger ju på matlagning som tvillingen inte gör ;* love dej <3 sen på kvällen åkte vi hem till booondeland o sov här! sen på måndagen kom david hit o elin åkte. sen dess har david varit här ;s igår var vi i storstens o åkte slalom, david lär sej snabbt :$ o jag är bäst som ''hoppa'' mini-hopp 3 gånger utan att ramla! första gången såg jag inte en det lilla hoppet, men det gick ju bra iaf :$ hahha, idag har vi bara slöat framför wii,et. imorron bär det nog av på heldag med david o syrran i storstens, sen kanske vi åker till staden o sover där!
det va min vecka o resten av min vecka :$ hahahha

kissandhugs<3



göllig redigerad o failad bild :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback