Dag 3

11~02~20

Min favorit årstid o varför

Våren.
Den är så härlig! Man bara älskar den! Känns som att det är då allt föds på nytt! Det är bara så härligt! Man känner verkligen att när våren är på väg så kan man känna lukten, att det börjar bli varamare, fåglarna kvittrar.. Allt! Älskar våren!


Helgen har spenderats med elin o emma. det va verkligen guuuuuuuld! baguette o smör, vi är för bra ;) hahah, älskar er tjejer <3 blev bättre när vi kom hem t elin, glodde melodi o blev galna när saade gick till globen. för bra låt <3 sen sjöng vi singstar, o jag vann! host (a) sen åt vi mackor runt 2 o satt o snacka till 3, sen gick vi o la oss :$ o jag trodde jag skulle dööö, brukar inte va uppe senare än 23 :$ hahah, länge sen man va vaken så länge :$ hihi, men dagen va bääst <3 nu sitter jag o elin i bondeland vid varsin dator, göölliiiigt! imorron startar sportlovet, vettefan va man ska hitta på ;s aja, får väl kolla runt lite o se vad alla andra ska göra :)

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback