Dag 2

11~02~17


10 saker ni kanske inte visste om mej.

Jag hatar spindlar.
Jag älskar glass.
Jag gillar skolan.
Jag älskar min tvilling.
Min pojkvän är min bästavän.
Jag vill bli fosterbarn.
Jag är näst äldst.
Min kusin är min förebild.
Jag älskar ljus som luktar kaffe eller jordgubb.
Min mormor är det bästa som hänt mej.


japp, då är man ledig från praon, för snart drar det iväg till tysslinge o läsa saga :) kommer bli kul ? ;s hahah, men hoppas på att få träffa kompisarna där också <3 sen kommer det inte hända så mycket mer idag :p

bild på mej utan tandställning!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

haha,vrf vill du bli fosterbarn?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback