Dag 1

Om mig

Om mig..
Anna Cajsa Buxbaum, född 1996-03-02. Grön-blåa ögon, mörkblont hår men har färgat mörkbrunt. Jag är 1.61 cm ungefär, men jag älskar det. Jag bor på landet, utanför Örebro, jag har två hästar o en katt. Men fler med familjen. Jag har tre syskon, jag är näst älst. Jag har en bästavän som betyder allt för mej, o en pojkvän som jag älskar över allt annat. Jag älskar manga o anime. Jag älskar att rita o fota. Jag har spelat fotboll i ca 6 år, som back o målvakt. Saknar det otroligt mycket. Orkiéer är väldigt fina. Glass får jag inte nog av. Musiken är en del av mitt liv, men jag varken sjunger eller spelar instrument. Street Dance är något jag vill lära mej, men något jag inte kommer att lära mej. Jag har börjat prova på sporter, men hittar inget som kommer nå mitt hjärta. Skolan börjar bli viktigare o viktigare för mej.

Jag har inte så mycket mer än det att säga om mej ;s hoppas det dryga ''om mig'' inlägget blev bra x)

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback