Visste du...

att jag vill ha.. en ny dator
att min senaste kyss.. är en som många
att jag inte gillar.. krig
att min bästa vän är.. korkad
att min första riktiga kyss..
skedde 8 maj 2009
att jag avskyr när folk snackar..
för mycket
att kärlek är.. det enda som verkligen sårar
att jag gillar att.. läsa
att jag alltid kommer att.. förändras
att jag är förälskad i.. David
att sist jag grät var.. jag ledsen
att min mobiltelefon är.. em kämpe
att när jag vaknar på morgonen.. tänker jag
att innan jag går och lägger mig.. byter jag om
att idag har jag.. städat
att jag just nu tänker på.. hur korkad jag var 2008-2010
att i kväll ska jag.. kolla på Vampire Diaries
att i morgon ska jag.. till mormor
att jag hoppas.. jag får det jag vill
att nu ska jag.. plugga

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback