Facebook status!

Detta är personerna som gillade min status
''Gilla så skriver jag en rad om dig i min blogg!''

Ali Ronaldo - Jag känner tyvärr inte dej, men du är väldigt snygg!
Stephanie Zoe Algren - En fin o snäll tjej!
Alicia Mejerhag - Min lilla söta Gaga!
Josefine Törebrand - En härlig tjej som pratar för mycket bilar!
Vincent Wallenta - Schysst kille som jag tyvärr inte känner så värst bra!
Sanna Snellström - Min kära svärmor som jag älskar så enormt!
Martin Olsson - En snäll mysko kille!
Hanna Binninge-Högberg - En snäll söt tjej!
Andrew Reintz - En fin sak jag inte känner så bra!
Ludde Prick - En kille jag tyvärr inte vet något om!
Daniel Terblanche - Min älskade hjälte!
Elin Kanervisto - Älskling, finns ingen rad bra nog för att beskriva dej!<3
Fanny Gårdman - Tjejen, du har allvarliga fel!
Elise Lord - En schysst tjej jag tappa kontakten med!
Gustav Berggren - Min älskade bror som jag saknar så enormt!
Jenny Siik - Min älskade pshykopat!
Fredrik Wessman - Den där söta grannen man aldrig ser längre!
Michelle Salvatore - Min lilla älsklings sötnos!
Sandra Harrysson - En jätte snäll tjej som jag är glad för att hon ställde upp för mej!
Becha Stuberg - En snäll tjej!
Cassandra Nagy - Den fina lilla saknade tjejen!
Tova Hedström - Va ska man säga baby? Jag älskar dej!
Oskar Hellström - Min lilla krambjööörn!
Mattias Ström - En schysst kille jag skulle vilja lära känna bättre!
Felicia Lindén - Den söta lilla figuren jag skulle vilja träffa igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eliselord

<3

Postat av: Michelle

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback