it´s no surprise, i won´t be here tomorrow

11~04~23


Frohe Ostern!


Dag 15 - vad jag vill bli när jag blir stor.

Fotograf, författare, konstnär, florist, konditor.. något kreativt!


Glad påsk på er alla! Min dag har för det mesta spenderats i latorp med davids familj o släkt. Väldigt trevligt o kul! Bästa familjen man kan tänka sej! Enligt mej.. Sen när man kom hem vid halv 4 fick vi leta påskägg o paket! Fick en bok, djävulens märke, o ett par skor. Mamma säger att jag måste rensa bland alla mina skor. Hahah, alla ser likadana ut! Bara olika färger. ;) hahah, får man ta sej tid med att göra då. Måste rensa bort lite kläder också.. igen! Haha, o sen har man fixat i lillstugan som man kanske ska bo i, i sommar. Typ helt tomt! Sen klippte jag mej i torsdags, ser fööör roligt ut! Speciellt med min missfärgning ;) hihi, så just nu sitter man vid datorn utom hus! Väldigt skönt, men man börjar känna av kylan som börjar komma nu mot kvällen. o trollungen är i lillstugan o kollar på Harry Potter, fick ju inte se klart igår! Neje, inte mitt fel :d Nya högtalare som funkar skit bra! Ne, nu ska jag gå o kolla vad ungen gör, har väl säkert somnat!

kissandhugs<3



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback