dag 14

11~04~20

min första kärlek

Richard Isaksson, vi va tsm i ca ett år o tre månader, 30/4-08 - -/8-09. Det vi hade va speciellt o jag saknar han jätte mycket. Vet inte vad jag ska säga om vårat förhållande, han va alltid snäll o brydde sig. Men sen tog det slut för att kontakten bröts när jag börja på mellringe. Han är född 97 så han är ett år yngre än mej, men det funka perfekt ändå. Älskar han lika mycket nu som då.


dag 13, en gamal bild på mej fick inte vara med! eftersom min data inte vill o sen har jag inga gamla bilder någonstans, i sånt fall sen julas eller något, för familje datorn är fortf sönder o där har jag alla min bilder.


jaha, igår blev det inge fiske, om det va igår? aja, inge fiske blev det iaf, ist cykla vi t vintrosa o tillbaka, riktigt skönt! o nu har äntligen träningsvären gått över från ridturen i måndags, tack Tova för sällskapet (a) <3 idag händer det inte mycket, vakna med att pappa o resten åkte till stan, så just nu är jag o david själva hemma. så det är nog det som gäller, hemma. o så sägs det att det ska börja regna också, kul! aja, får se vad som händer då!

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback