complicated..

11~04~26


Kärlek är som en blomma..
Tillslut dör den.


Dag 16 - en person jag vill byta liv med för en dag.

När jag tänker efter vill jag inte det. Vill vara den jag är.


Nu sitter jag o äter pasta mojjs :$ ok, det är typ pasta o ostoskink sås x) skiiita gott :D annars gör jag inte så mycket.. Igår va jag med david o elin o vi drog till karlslund o fiskade! Vi är jääätte duktiga tycker jag! Vi cyklade till karlslund, fram o tillbaka, så vi cyklade 3 mil igår! stolt! o så blev man brun på köpet! syns på benen efter vart skorna suttit x) hahahah, men skönt var det :D ska göras om ;) cyklade ju lite fel sen också, fy va arg man kan bli :O hihi :$ men dagen kommer nog spenderas hemma med david :)

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback