I need u

10~09~01

Love is my drug.
Its my medicine.


lång skoldag..
booring, gick till 10 i fyra..
fett jobbigt jööö :O
men fett kul :D
älska HK o lång rast (a)<3
och efter skolan vare bara att åka hem.
så nu sitter jag här o gör inte ett skit :(
jo, bloggar men det gills inte nu (a)

haha, såg precis att pappa åker gräsklippare med Nellie xd
tyckte jag va kul! :D

imorron händer det nog inget..
får väl se imorron om det blir david eller nån..
annars heeeeem..

kissandhugs<3


today´s soong (a)
love my englisssh<3

Ne-Yo  -  Miss Independent

http://www.youtube.com/watch?v=k6M5C-oKw9k&ob=av2e




cajsa älskar sina failade redigerade bilder (a)<3




och bv är liiiiiite sämst på att ta bilder with my cellphone <3
hahah, älskar dej älskii <3 <3 <3 <3



min föralltid (a)<3
jag är faaiiiil, jag typ kollar med ena ögat! :O :$

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ELIN BUXBAUM KANERVISTO (a)

hihiih asså bara för jag skakar mycket (a)

älskar dej bästiiss fääästiiissssss! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback