Here I am with all my heart.

10~09~22

no words about how i feel for you <3


skolan va ok,
lärarna konstigare än vanligt tkr jag :S
jaja, efter skolan va jag med älskii o älsk
efter flera miljoner åååååååååår <3333
lycklig <3
men dem är 2 heeeeelt idiotiska idioter :*
bara jag som faktiskt TÄNKER! (A)
hihi, efter ett tag så åkte älsk o jag t stan.
älskii åkte hem o vill ha MVG (Y)
hahah, va väldigt sur på stan tke jag :s
ingen aning om vrf..
humörsvängningar -.-'
bläääääää på deeeeeem ;@
hihihihi, sitter o pluggar lite glosor..
mkt som kmr fastna!
jaja, får hoppas på det bästa!
imorgon sista skol dagen, sen heeeeeeeeelg<3
kommer bli bättre än bäst (a)
jag o älsk heeeela fucking helgen :D<3
kommer bli guuuuuuuld <3
älskar dej mer än vad jag kan komma på :$ <3<3
pöss <3

men nu ska jag plugga klart sen säääängen <3
kommer sakna min säng under helgen :$
davids säng = döds maskin! :S
rääääääädd..

kissandhugs<3





min soolros <3



mitt puuucko <3



älskar dej guuumms (a)<333333

.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eelliiiiinnn

du borde va ÖVERLYCJKLIG över att du jag o david är igen.. ;)

visste du en sak?

jag älskar dej mest min andra halva <33333333333333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback