film, bowling, dem bästa <3

10~09~15

All we do is fight
We never work it out
No need to look
Into the rearview mirror
The only thing that's right
Is for us to divide
No need to look back
In the rearview mirror


dagen var guuuldvärd!
sa ju att den skulle bli greeeeat :D
hihi, först kolla vi på film, inte den bästa men men ;ss
sen på lunchen drog jag, davve, oskar, michelle, mattmi o alicia på stan,
till mc :$
orka inte med skoolmaten xd
så vi va där tills vi skulle t striiike o boowla! :d
fett kul! :D
hamna med david, alva o yeelda :)
kom 3:a xd säääääämst (A)
men yelda kom 4:a, ääääääägd <3
hihihi, efter det åkte jag hem till davve, älskar dej <3
sen ringde jenny o fråga vad jag gjorde, jag: kollar på dej :)
hahah, dem sitter precis utanför fönstret :O
så öppnar, o undrar vad dem håller på med, så dem ska till ica med daniel :)
så då hängde vi med!
o david, jobbig som han är, så ska han ha med all pant också xd
fett jobbig <3
o daniel skjutsa mej för föörsta gången på cykel :O
fett duktig! <3
sen drog daniel..
då vare bara jag, david, jenny o niklas :)
vi åkte till lidl.. fattar inte vrf :S
men men, kuuuuuuuuuuuuul vi har :D
sen drog vi till gumme en stund, as kallt jue :O
jag dog..
men ingen kan ha så roligt som vi ;)
hihi, vi = bäst <3
sen åkte vi hem till david o träffa danne igen <3
efter ett tag med praaaaaat o mys drog jag :(

o nu sitter jag här ny duschad :)
lyssnar på bästa låååååten (a) <3
loooooooooove it! <3

men nu ska jag nog dra :)

kissandhugs<3








va ful man är då :O



va failad bild :S ser redigerad ut xd






laddar upp resten imorron, jobbig sak ska sova, så hinner inte idag :)



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: michelle

men usch vad vare för bilder på mig! :O<3

älskareej tack för dagen!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback