blaaack then..

10~09~14

This blood is on your hands
Now no one can save my heart
And the scar you left can’t be repaired
The knife is in your hands
Is that a smile on your face
It’s so clear to me

You’re a lovekiller

OMG, ANDRA INLÄGGET IDAG! :O
Jag börjar bli braaaaaa (A)
mohahah (6)
men inget speciellt idag iaf..
va hos tandläkarn o fixa tandställning,
o nu har jag så jävla ont så jag går o dör!
R.I.P
Cajsa Buxbaum..
jaja..
har bestämt för svart hår iaf..
kke nån annan färg till slinga, men inget bestämt.
måste ha pengar t det också ;)
men imorron äre klassens dag :)
börjar 9, så sooov morgon!
som jag inte kommer få, men ändå :$
hahah, kmr dra med david te ica o köpa något goootti
till filmen vi ska seeeee :D
Hipp Hipp Hora..
kul namn S: hahah, vet inte vare är för något..
men det blir nog bra :)
sen äre bowling som gäller!
ingen aning om lag än..
men det blir säkert bäääst!
kommer vinna med staket o allt (A)
hahah, efter blire david.
om han vill va med miig :s
cajsa inte dum mot david, nejdå <3
ÄLSKAR DEJ! (A)(A) <3
hihihi, men dagen kommer bli greeeat! :d

kissandhugs<3




fan inte mitt fel att jag älskar han <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback