rubriik ?

10~10~18

Jag suger på det här med bloggning..
så ointressanta saker jag skriver..
känns som att jag skriver likadant hela
tiden också ;s
aja, nu kommer det ointressant blogginlägg

min helg var väl ok
va med älsk.. igen x) <3
märker att dem där mörka stunderna finns
dem med..
jaja, lite små mys dådå iaf <3

dagen börja med skolan som en måndag ska då..
drog tidigare till tandläkarn.
fick lite små nytt i munne,
usch.. vill bli av med monstret snart!
bläää.. menmen, ett tag kvar innan den försvinner..
bara att stå ut!
efter det som tog (som tur var) 10 minuter..
så åkte man till mammas jobb o va där ett tag.
sen hämta emma sen heeeeeeeeem<3

nu sitter jag här o läser igenom det ointressanta inlägget xd
mina inlägg kan inte va intressanta..
en jävla massa text o nån konstig bild..

jaja, tacksam över att det finns sådan som läser om mitt ointressanta liv xd
mitt nya ord: ointressant
(Y)

kissandhugs<3



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: michelle

ååh kommer aldrig glömma den där dagen! Sjukt kul vare!

Älskar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback