only girl in the world

10~10~29

I won't cry
I´m telling you that I won't cry
And even if I do it´s not because of you
I promise you that I won't cry


Älsk är äntligen så gott som frisk o nu är han hos mej <3
glaaaaaaad (a)
vart här hela helgen
imorron åker vi hem till han o är där hela veckan..
till fredag typ då xd
sen åker jag förhoppningsvis hem då
så blir nog själv den natten, om inte mamma o dem kommer
hem då :)
dem åker ju till tyskland, jäkla fubbigt ;$
hihi, hoppas dem tar med något hem också (A)
inte bortskämd, nej nej :$$

men nu drar vi ut till mitt blivande rum, mini-stugan :$
hahah, naaaaattii <3

kissandhugs<3


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: skulle kunna skriva världens längsta svar..

men det räcker nog med o skriva

saknar oss & gulligt det du skrev får tårar.. o synd att det är som det är.... asså ja..

men jag älskar dig till månen o tillbakabästavän, snuttan, älskii, tvilling, blondie, kinderägg, min andra halva.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback