like a flashback..

10~10~26

I think about one thing all the time..
and i don´t want to think about that..
I try to forget it..
its allways you in my mind..
why can´t you just dissaper???
I can´t take this anymore..

Håller med älskii, nya msn suuuuger! (a)
ok, lite modernare, men annars suger den!
aja, har varit hemma idag då..
inte mått super direkt..
men nu är det bättre o imorron äre skola! :D
hoppas älsk kommer då också..
inte bara jag som vart sjuk verkar det som ;$$
not my fel!
min svengelska <3
hahah, idag har man sovit, pluggat o städat mest..
men nu sitter man här o pratar med älskii på sug msn (a) <3
hihihi, o på fredag blire kkkke folkets.. om älskii vill o allt skit xd
hon är duktig på att planera saker vettni ;)
hahah, under lovet nästa vecka (längta ihjäääl) då bor man hos älsk
hela lovet! Familj utom jag o emma åker t tyskland..
aja, slipper familjen ett tag iaf (a)

ska plugga lite snart sen går jag o sover!

kissandhugs<3




gamal bild :$$
älskar den ändå (a)<3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback