I can´t just let you go..

10~10~27

Jag kan inte bara släppa taget..
Jag kan bara inte låta dej gå..
Jag kan inte..
Du är alltid i mina tankar..
Du är alltid där..
Jag saknar dej..
Jag saknar dina armar runt min kropp..
Jag saknar ditt varma leende..
Det skulle alltid vara vi, vad som än hände..
För mycket missförstånd, för mycket smärta..
Jag saknar dej..

skriva av mej lite fick jag iaf..


Idag har det inte hänt så mkt..
Älsk är sjuk, o snart jag med..
igen -.-'
aja, så äre väl nu mot vintern :(
miss the summer!!
skolan va som den bruka,
imorron händer det inte så mkt.
blir nog att åka till lillån om mamma låter mej..
hon tkr det är skumt :s
hahah, hon är skuuum (a)
längta helgen <3

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eliiin

vem handlade det dära om ? :o

<33333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback