black angel

10~10~02

Be careful with my heart..

30/9-10

älskii, finns inga ord<3

först vare väl skolan dådå
efter det åkte jag hem till älskii
o va hemma hos henne en stund,
hon plugga medan jag satt o glodde O.O
men pratade om allt också :)) <3
miss it <3
efter som kändes som 1000 år så
drog vi till stan o köpte
PUDER till älskii som är beroende ;s
sen in lite här o där o prova kläder (a)
fett kuuuuuuuul (a)<3<3<3
sen drog vi hem o träffa jenny lite snabbt
o palla äpplen, tjuuuvar <3
hihi, sen drog man hem

1/10-10

heelg (a)

fredag:
först skolan, va väl ok..
fast jag tror jag aldrig någonsin
ska va i närheten av en idrottshall..
absolut inte när dem där inne spelar
frisbee!!
faaen, först fick jag en på smalbenet av
niklas, sen låg jag ner o lyssna musik
då får jag en i pannan av emma!
blääää xd
faen va ont det gjorde :/
aja, sen drog jag hem med älsk <3
vi gjorde inte så mkt då..
innan vi la oss kolla vi på on the line
o mysssssssste <3
bäst <3

2/10-10

lördag:

heelg ? <3

hände inte så jätte mkt idag..
planerat för m-berg med mamma o älsk,
men det blev inte av..
så kke imorron :)
gjorde inte så mkt idag då..
sovt, datan o fotat :))
kulkul xd<3
så det kmr lite bilder från idag..
o nu sitter vi vid datan då o snart ska äta..
huuungriig :s :(
men man väntar aldrig för länge på något gott!

nu kmr det massa bilder från dagarna :))

enjoy!




btw, svaaaaaaart håriig :s<3




älskii sööööööööööööt <3

roooosa :$$$$



Varning!!
jag kan inte le!



o alla bilder är faiil X.O


<33




nt så ego idag, men sur är man ;)


i caant smiiile


i hope you enjoy'ed the pictures :)

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ÄLSKII

Sv: HAHAHHAHAHAHHAHAHA, är det du som har bakat dom ? :$$

till mitt försvar va det jenny& emma som börja leka med den(a)

<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3

btw, världens finaste bilder på dej typ :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback