beautiful monster



10~10~21

That girl want to change..
Even if she allready have everything..


hade so prov idag då..
gick nog ganska bra faktiskt !
stooolt! (a)
hihihi, hoppas på högre än G nu :d
aja, snart drar man o städar
funderar på om man ska dra till älsk i helgen
eller bara va hemma..
För- och nackdelar med att va hos älsk,
Bra: är min älskling <3
Dåligt: tjafsar om en massa små saker hela tiden..

Hemma,
Bra: Får vara för mej själv o va hemma
Dåligt: Älsk är inte här

får väl se, ska snacka lite med han sen :)

minns också att jag har dem meest intressanta
sakerna o säga :P
Men min blogg är som en öppen dagbok för mej,
så jag får skriva av mej lite (:

kissandhugs<3




hört att jag är gölliiig i tandställning :$$


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback