This is what I feel, this is what is real..

bara hatar vissa ibland..

dagen va bäst! :D:D:D<3<3
va först i skolan, fett kul ;)<3
haha, skippade matten o spelade
fotboll ist xd<3
hahahaha
efter skolan drog jag, emma, elin,
david, jenny o daniel o tog årets
första dopp!
fett skööööööönt!<3
har inte fått bilderna än, men
dem kommer någon gång :)<3
hihi, efter det drog jag o elin
hem till david o daniel o åkte
lite moppe <3
kulkul, sen började det åska
o blixtra.
gillas<3
så då drog vi hem till elin
där min pappa vänta :)
o nu är jag hemma o tråkar x)
jaja, imorron äre skola igen ;))<3
kmr väl äga, har ju bästavännerna
där :D:D<33
hihi, men nu ska jag dra :)

kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

Cajsa jag skickar bilderna nästa gång du är inne <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback